Get Adobe Flash player

SIO 2020

sio2020

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Pomembne povezave

MIZKS splet noga obcina

MINISTRSTVO ZA IZOBRAŽEVANJE, ZNANOST IN ŠPORT

OBČINA TREBNJE

noga ric

noga zrss

DRŽAVNI IZPITNI CENTER

ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ŠOLSTVO 

Prijavno okno

POGUM

S šolskim letom 2017/2018 je naša šola kot razvojna osnovna šola vstopila v projekt Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah – POGUM, ki traja od leta 2017 do 2022. Nosilec konzorcija je Zavod RS za šolstvo.

Več o projektu si preberite na povezavi.

Zaposlovanje asistentov

MIZŠ.jpgESS.jpg                                                                                                                                                                                         

 

 

Osnovna šola Trebnje je od septembra 2017 dalje vključena v projekt »Zaposlitev asistenta«, ki ga v okviru operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Namen projekta je zniževanje zaposlenosti mladih preko spodbujanja zaposlovanja in transnacionalne mobilnosti delovne sile, ter trajnostno vključevanje mladih na trg dela.

Zaposlili smo dve asistentki, ki se vključujeta v delo z otroki s posebnimi potrebami, ki imajo z odločbami o usmeritvi določenega začasnega spremljevalca oz. v delo z otroki, pri katerih bi se pokazale potrebe po tovrstni pomoči, četudi nimajo odločbe o usmeritvi. Naloge asistentke so:

  • sodelovanje z učitelji pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami,
  • pomoč pri načrtovanju prilagoditev za posameznega otroka s posebnimi potrebami,
  • sodelovanje pri izvedbi potrebnih prilagoditev za posameznega otroka s posebnimi potrebami (pisno ocenjevanje znanja v individualni situaciji ali v več delih,..)
  • sodelovanje pri pripravi individualiziranih programov za otroke s posebnimi potrebami,
  • zagotavljanje dodatnega spremstva na dnevih dejavnosti in ter pri ostalih oblikah dela, kjer otroci potrebujejo asistenco,
  • sodelovanje z učitelji pri vzpostavljanju sistema čim bolj celostne obravnave otrok s posebnimi potrebami z namenom oblikovanja okolja v katerem se bo otrok s posebnimi potrebami lahko učil in optimalno napredoval,
  • sodelovanje z izvajalci dodatne strokovne pomoči v oddelku,
  • sodelovanje na sestankih strokovnih skupin za otroke s posebnimi potrebami,
  • učenje sistematičnega in ciljnega opazovanja otroka s posebnimi potrebami v različnih okoliščinah z namenom prepoznavanja situacij, ki so za otroka neugodne in tistih, ki spodbujajo njegov optimalen razvoj,
  • učenje prepoznavanja kompetenc otrok s posebnimi potrebami in njihova močna področja, saj so le-ta bistvena pri celostnem razvoju vsakega otroka.

Asistentki delo opravljata na matični šoli in podružnicah.

MYMACHINE (MOJ SANJSKI STROJ)

MyMachineje iniciativa, ki izvira iz Belgije, kjer poteka že 10 let. Ustanovil jo je sklad Zahodne Flandrije in univerza za uporabne znanosti HOWEST. V šolskem letu 2015/2016 je iniciativa dobila svojo prvo pravo različico izven Belgije v Sloveniji s sodelavci Inštituta Jožefa Štefana. Od takrat se ji je pridružilo več držav: sanjske stroje tako gradijo v Oklahomi, na Portugalskem in v prihajajočem šolskem letu tudi na Slovaškem.

Namen iniciative je  spodbujanje ustvarjalnosti v izobraževalnem procesu, tako da v uresničenju idej najmlajših povezuje ves izobraževalni sistem od vrtcev do fakultet in industrijo. Povezuje otroke, dijake in študente ter pri vsakem od njih spodbuja ustvarjalnost, odgovornost in učenje skozi praktično delo. Vsak izmed teh ustvarjalnih in interdisciplinarnih ciklov se konča z uresničitvijo otroške ideje − z izdelavo otroškega sanjskega stroja z  zanimivo učno izkušnjo za vse sodelujoče. S tem spodbujajo ustvarjalnost v izobraževanju ter prek nje inovativnost in podjetništvo pri mladih.

Projekt MyMachine Slovenija je s tem šolskim letom končal drugo leto svojega delovanja. Izmed 600 idej, ki so jih narisali otroci v slovenskih vrtcih in osnovnih šolah, je bilo uresničenih 10 prototipov.

V šolskem letu 2015/2016 smo se povabilu Inštituta Jožef Štefan odzvali na OŠ Trebnje in se vključili v projekt, v katerem sodelujejo učenci neobveznega izbirnega predmeta TEHNIKA iz 4. c in oddelkov 5. razreda.

Koraki dela, ki smo jih opravili:

  1. Učenci OŠ izumijo – narišejo in predstavijo svoj sanjski stroj. Pri tem nimajo nobenih omejitev. Oglejte si slike1.
  2. Obisk dijakov in profesorjev gimnazije Novo mesto na OŠ Trebnje – učenci predstavijo ideje.

Skupaj izberemo najzanimivejšo idejo – pri nas svinčnik, ki poje in riše (Rebeka Zaletelj) ter metuljček (Katarina Primc), ki služi kot ventilator.

  1. Ponovno skiciranje ideje v štirih skupinah – združitev obeh izdelkov.
  2. Predstavitev ideje študentom strojništva in elektrotehnike iz Novega mesta in Maribora.
  3. Študentje ustvarijo načrte za predlagani izdelek.
  4. Dijaki v povezavi z industrijo izdelajo sanjski stroj.
  5. Vse skice idej in izume – prototipe izdelkov so predstavniki Inštituta Jožef Štefan prvič predstavili javnosti 16. junija 2016 v RampaLabu v Ljubljani.
  6. Na otvoritvi so bili prisotni vsi sodelujoči učenci OŠ Trebnje. V Rampa Laboratoriju so sodelujoči učenci iz 10 šol oz. vrtcev začeli s preizkušanjem sanjskih strojev in se pogovorili o tem, kaj vse je bilo potrebno, da so ideje postale resničnost. Oglejte si slike3.
  7. S tem dogodkom MyMachine zaključuje 2. leto svojega delovanja in na ogled je bilo10 sanjskih strojev, ki so jih letos uresničili učitelji, učenci, dijaki, profesorji in študenti iz 27 različnih institucij.
  8. Prepričana sem, da so bili učenci presenečeni nad videzom strojčka »SVINČNIK METULJ«, kljub temu da je bil izdelan prototip nekoliko drugačen od zamisli učencev. Ta naprava žal ni bila dokončana, vendar je tudi to del nepredvidljivega procesa izumljanja in ustvarjanja. Izdelek,ki bo tehnično in  po videzu izpolnjeval ideje učencev, bo izdelan naknadno in bo dobil še novo funkcionalnost  – zvočne posnetke.
  9. Predvidoma novembra 2016 bodo predstavniki Inštituta prinesli izdelan strojček na šolo.
  10.  Na tehniškem dnevu v 6. razredu bomo v jeseni nadgradili projekt.

                                                       Marija Strah, vodja projekta na OŠ Trebnje

Perspektive

Izziv za učence je opredeliti vse glavne udeležence na trgu in sestaviti preprost gospodarski sistem. Tega se naučijo skozi kontekst starosti primerne zgodbe Sledenje 20-im evrom, ki  tudi obravnava zaščitne elemente evro bankovcev. Primerjajo dobrine in storitve ter prepoznavajo svojo vlogo kot potrošniki v gospodarstvu in družbi. 

Odpadki

S pomočjo tega izziva učenci razvijajo večjo ozaveščenost o tem, kako najbolje izkoristiti omejene in obstoječe vire. Zbirajo zavržene predmete ter iz njih ustvarjajo nekaj novega in uporabnega.  Poleg navedenega učenci poskušajo ovrednotiti nove stvaritve svojih sošolcev, ko jih ti predstavijo v razredu.

Lo.Polis za učitelje

lopolis

 

Dostop do spletnega e-dnevnika in e-redovalnice.

Lo.Polis za starše

LOPOLIS

 

Povezava za odjavo/prijavo prehrane, dostop do e-redovalnice.

Elektronske govorilne ure

egu

 

Povezava za prijavo na govorilne ure.

Če si še niste ustvarili računa, se lahko registrirate tukaj.

Informacije v drugih jezikih

angleski bosna crna gorahrvaskamakedonijanemskiromi

Avtorske pravice © 2015, Spletna stran OŠ Trebnje. Vse pravice pridržane.

Stran ureja in oblikuje Jernej Gabrijel.